Haarstudio Debby - Capelle aan den IJssel

Inline verzorgt interieurontwerp van Debby’s Haarstudio

 Debby’s Haarstudio viert dit jaar haar 25-jarig jubileum. Eigenaresse Debby Stevens was 23 toen ze deze salon oprichtte. Het was altijd al haar droom om een eigen salon te openen. In de afgelopen 25 jaar heeft ze de salon al twee laten verbouwen en vernieuwen door Inline. Eind vorig jaar vond ze dat het weer tijd werd voor een nieuwe, modernere look. Omdat de vorige samenwerkingen met Inline erg goed zijn verlopen, besloot ze om ook deze keer weer de samenwerking met hen aan te gaan.

Debby vertelt: “Een aantal jaren na de oprichting wilde ik de salon graag gaan verbouwen. Ik kwam toen bij Inline terecht. Er was direct een klik en de samenwerking verliep uitstekend. Naast de goede kwaliteit die ze leveren, speelde de prettige samenwerking ook een belangrijke rol in de keuze om de daaropvolgende keer weer voor Inline te kiezen. Het contact is persoonlijk en de lijntjes zijn kort. Dat vind ik er erg prettig.”

Meegaan met de tijd

Ondanks dat het interieur nog in goede staat was, besloot Debby toch om het interieur te laten vernieuwen. “Ik vond dat ons team en ook onze vaste klanten weer een keer een nieuw en fris interieur verdiende. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat je mee moet gaan met de tijd, anders wordt het interieur oubollig. 20 maart is de vernieuwde salon geopend. Het personeel is erg enthousiast. Ook heb ik ontzettend positieve reacties gekregen van bestaande klanten. Daarnaast hopen we met deze nieuwe uitstraling ook nieuwe klanten binnen te halen”, zegt Debby.

Werkwijze

Inline werkt vanuit vier fases. De eerste fase is de analyse, waarin samen met de klant wordt besproken wat de wensen en mogelijkheden voor het nieuwe interieur zijn. In de tweede fase wordt een concept ontwikkeld voor de salon, geheel in de gewenste stijl. De derde fase is de visualisatie. De klant ervaart door middel van virtual reality in 3D de voordelen van de nieuwe salon. Tot slot vindt de realisatie plaats, waarbij de droomsalon van de klant werkelijkheid wordt. “Ik had verschillende ideeën over het nieuwe interieur. Deze ideeën heb ik naar Michel Kiela van Inline gestuurd en op basis daarvan hebben zij een concept ontwikkeld. Dat ik vervolgens via virtual reality kon zien hoe de salon er daadwerkelijk uit zou komen te zien, vond ik erg bijzonder. Zoals het er toen uit zag, is het ook daadwerkelijk geworden. Zelfs nog mooier vind ik!”

Eigen inbreng

Vooral de korte lijntjes vond Debby erg prettig tijdens de samenwerking. “Zodra er iets was of ik nieuwe ideeën had, kon ik bij Michel terecht. Inline houdt echt rekening met je eigen wensen. Uiteraard adviseren ze ook wat er nog meer mogelijk is. De combinatie tussen mijn eigen inbreng en hun adviezen heeft tot een prachtig resultaat geleid. Iedereen is welkom in onze zaak. Dat wilden we ook door laten schemeren in het interieur. Het moest strak zijn en tegelijkertijd warm. Naar mijn mening is dat goed gelukt. Ik ben erg blij met het resultaat!”

Meer projecten:

KNIPZ
Previous
Next
Kapsalon Linda
Previous
Next
The Hair Compass
Previous
Next